Phone

سوال: آیا برنامهء اخبار پیوست با موبایل هوشمند من تطابق و سازگاری دارد؟

جواب: برنامهء موبایل اخبارپیوست با موبایل های هوشمند آی فون نسل ۳ و جدیدتر، موبایل های اندروید نسل ۴ و جدیدتر تطابق و سازگاری دارد. ما همواره سعی داریم تا برنامهء اخبارپیوست را بصورت هر چه گسترده برای همه قابل دسترسی نمائیم و اگر شما فعلا موبایلی که سازگار با این برنامه باشد دراختیار ندارید، لطفا بصورت مداوم این صفحه را بازدید نمائید.

سوال: برای استفادهء اخبار پیوست، آیا من حتما باید یک بستهء 3G داشته باشم؟

جواب: نخیر. برای بازدید آخرین اخبارپیوست، شما میتواند از طریق Wi-Fi (انترنت بیسیم) در خانه، دفتر و یا انترنت کافه و همچنان از طریق استفاده از GPRS, EDGE 3G/4G درموبایل تان به انترنت دسترسی پیدا نمائید. علاوتا شما میتوانید آخرین اخبار نتزیل یا داونلود شده در موبایل تان را، حتی هنگامیکه درانترنت دسترسی ندارید، نیز به خوانش بگیرید.

سوال: آیا استفاده از اخبار پیوست رایگان است؟

جواب: بلی، استفاده از اخبار پیوست کاملا رایگان میباشد. شما هیچ هزینهء را جهت تنزیل برنامه و یا استفاده از اخبار پیوست نمی پردازید.

سوال: من گاهی اعلانات و اشتهاراتی را در اخبار پیوست میبینم؟ چرا اینگونه است؟

جواب: ما گاه گاهی درفش و یا تصاویری از اعلانات و اشتهارات بعضی از تمویل کنندگان و شرکای تجارتی خویش را به شما به نمایش میگذاریم تا اخبار پیوست را برای استفاده کنندگان رایگان نگه داشته و بتوانیم که مصارف توسعه يی و نگهداشت برنامهء اخبار پیوست را تآمین نمائیم.

سوال: من نمیتوانم یک حساب به اسم افغان در آی تون و یا گوگل پلی که مختص برای استفاده کننده گان در افغانستان باشد ایجاد نمایم. چگونه میتوانم که برنامهء اخبار پیوست را در موبایل خویش تنزیل یا داونلود نمایم؟

جواب: متاسفانه، فعلا آی تون و گوگل پلی تسهیلات ایجاد حساب را برای استفاده کننده گان در افغانستان مختص به اسم افغانستان ارایه نمی نمایند، اما شما با استفاده از انتخاب نام یکی از کشور های دیگر که در لست کشور ها هنگام ایجاد حساب تان ظاهر میگردد، میتوانید یک حساب در آی تون و گوگل پلی ایجاد نموده و برنامهء اخبار پیوست را از آن حساب تنزیل یا داونلود نمائید.